2014. augusztus 19., kedd

Veled, de nélküled - Blog kritika

Veled, de nélküled

 Ha szivesen olvasnád a blogot itt a linkje:(link)

Design:
A háttér, menü, bemutatkozás stb. tetszett. A fejléc volt az egyetlen dolog a designben ami nem tetszett. Lehetne egy kicsit jobban elmosott a két karakter. A szereplő, agyonhasznált és szerintem a png rosszul lett levágva, de úgy összességében a designben nincs semmi kivetnivalóm a fejlécen kívül. Bár ez a szín, ez a szürke nem az esetem.Nekem pl az ami a design fejlődés menüpontban van és a legfelső, az jobban tetszene. De persze ízlések és pofonok.

Történet:
  Nekem, maga a történet tetszett abból a szempontból, hogy sablonos-e? Szerintem nem. Még ilynnel nem is találkoztam. Teljesen magával ragadott. Talán ha egy kicsit jobban kifejtenéd a dolgokat még érdekesebb lenne és az olvasó a szereplők helyzetébe képzelhetnék magukat. Két dolog volt még ami nekem szemet szúrt. Az egyik az, hogy amikor szemszöget váltasz szerintem nem kell olyan sokat ismételni, sőt nem is muszáj ismételni.

Részlet:

Én nem mentem velük, ahelyett elgondolkoztam, hogy vajon Dianenak hogy a csudába fogom elmondani az egészet. 
 ***Harry szemszöge***
  Én nem mentem velük, ahelyett elgondolkoztam, hogy vajon Dianenak hogy a csudába fogom elmondani az egészet.
  Elvettem a telefonomat a konyhapultról, majd tárcsáztam Diane számát. Kicsöng, kicsöng...
  - Haló? - szólt bele a készülékbe csilingelő hangjával....


A másik dolog pedig az, hogy van néhány helyen egy-egy pici pontatlanság. Harryt én még soha nem láttam conversben, sőt a convers igazi sablonos cipőmárka. Ott volt az is, hogy nem hív az ember rögtön mentőt ha valaki elájul. És még egy volt azt hiszem, hogy másnapra volt kiírva az állásinterjú de már el is kezdett készülődni mikor haza ér Harrytől. Ja meg... :D Most jutott még egy eszembe, hogy nem nagyon viszelte meg Dia-t az, hogy Harry megcsalta.


Remélem tetszik a kritika!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése