2014. augusztus 19., kedd

Kritika - Dead Soul

Link: xxx


Fejléc: 

Nem tudom eldönteni, hogy tetszik e, vagy sem. Összhangban van, de mégsem. Jól mutat, de mégsem. 
Az alakok jó ki vannak vágva, bár én csak az egyiket, a legszélsőt tenném rá. Az alap őszintén nem tetszik, teljes összevisszaság, csak pár összefüggéstelen kép összeszerkesztve. A feliraton is változtatnék, oda vagy egy kacifántos, vagy egy nagybetűs, olyan kimondottan horroros betűtípus illene. Nem tudom, hogy a Te gyártmányod e, vagy rendelted, ezért csak ennyit mondok.


Design:

Jómagam jobban szeretem, ha a háttérben nincs kép, vagy minta, csak simán egyszerű szín. Lehet, hogy csak a Blogger tette, de a fejléc barnás, és ezzel teljesen elrontja az összhangot. Ez nem a Te hibád, nekem is van egy olyan szerkesztőm, ami a fekete - fehérből barnát csinál.

Modulok:

Na ide sokat fogok írni, rettegj :D
Kezdem a menüvel: vagy próbáld meg középre igazítani, vagy változtasd meg a szélességét ("width", szerintem 210 körül lenne a megfelelő)
A Chat színét változtasd meg, nagyon kitűnik onnan, szinte elvonja a figyelmet minden másról. Egyszerűen menj a "Sablon" pontra a Bloggerben, és a "Speciális" - on belül "Háttér" - nél tekints meg, hogy mi annak a résznek a színkódja, és azt írd be a chat szerkesztésénél is.
Ami kifejezetten tetszik, hogy a "Rendszeres olvasók", vagy a sablonos "Olvasóim" helyett a történetedhez igazítottad a címet.
Viszont amit hiányolok, és azt nagyon, az az "Információk", és a "Történet" leírása. Aki belép blogodra, annak fogalma sincs, hogy miről szól. Kell egy kis rövid ismertető oldalra, ami azonnal megragadja a figyelmet, és nem engedi, hogy az olvasó megnyomja a piros X - et. Az "Információk" pedig például arra jó, hogy megkönnyítsd a kritikusok dolgát (Rendelte, vagy készítette a fejlécet?). Azon kívül odaírhatod a "Szerzői jogokat", az esetleges "Figyelmeztetést" (Trágár szavak, 18+), és hogy például hetente hányszor, hozod a következő részt.
A sorrenden is változtatnék:
(Információk)
(Történet)
Oldalak
Szavazás
Chat
Rendszeres olvasók
Versenyek

Történet:

A prológus azonnal megfogott, mindjárt tovább is olvastam. Teljesen egyedi, örülök, hogy nem egy újabb sablongyártmány. Őszintén, mikor megláttam a "Kedves Naplóm!" feliratot, azonnal elment a kedvem, de hát hogyan tudnék kritikát írni anélkül, hogy elolvasnám a történetet? :D
És hidd el, nem bántam meg! Ajánlom mindenkinek, aki olvassa ezt a blogot. Kiváncsian várom a folytatást, +1 feliratkozó ;)

Helyesírás: 

Hibát nem találtam, amin nagyon csodálkoztam. Még én is sokszor vétek hibákat, pedig mielőtt közzétenném a bejegyzést, átnézem (ami ma már sajnos nagyon ritka). 

Csak gratulálni tudok az egyedi történethez, a tanácsaimat pedig nem kötelező megfogadni, csak az én véleményem :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése