2014. augusztus 20., szerda

Settlement - Blog kritika

Settlement

 

LINK 

 

Design:
Nekem a fejléc nagyon, nagyon, nagyon tetszik. Sőt igazából az egész deignel csak az az egy apró gondom van, hogy nem tudom elolvasni a menüt csak második, harmadik nekifutásra. És még ha esetleg nagyon precíz akarok lenni, de legfőképp ezért, mert sokat szeretnék írni, azt is hozzá teszem, hogy én személy szerint például angolul sem tudok csaqk nagyon kicsit, az ilyen blogos és egyéb alap szavakat, szóval tudtam mit jelent, de lehet más nem fogja tudni. Mármint a menü felírásait. 

Történet:

Nagyon tetszik, érdekes, mindent eléggé részletezel és a szókincsed is meglehetősen bő. :D  Amíg a levelet nem olvastam, úgy gondoltam, hogy: Jé egy nem teljesen átlagos sztori, juhéé lesz mit olvasnom. De mikor elolvastam a levelet eléggé kirajzolódtak az eddig sejtelmes dolgok, hogy kivel fog kavarni, hogy milyen lesz neki azon a helyen, hogy elmegy -e egyáltalán. Erre mindre pár mondat alatt megkaptam a választ. Jó sztori, nem full sablonos, és persze majd a továbbiakban lehet, hogy változni fog de eddig még elég előre látható és nem tudom milyen események jöhetnek még ezután. Ez az utolsó vidszont lehet jó is és rossz is. Attól függ hogyan alakítod a történetet :)

Remélem tetszett és nem bántottalak meg semmivel, hiszen ez csak építő jellegű kritika.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése