2014. augusztus 30., szombat

Kritika - Two sides of the same face

Link: xxx


Fejléc:

Huh. Mivel nincs ott, hogy a design és a fejléc saját, vagy rendelt, nem tudom, hogy miket mondjak róla, viszont úgy döntöttem, leírom őszintén a véleményemet, még ha nem is a Te készítményed. 
Nem tetszik, bocsánat.
Kezdem a felirattal. Csak a sokadik nekifutásra tudtam rendesen elolvasni, szerintem nem ez a megfelelő betűtípus. 
A lány kivágása tetszik, és imádom, mikor a karakter többször van rajta a fejlécen. 1 jópont nálam :)
Viszont nagyon üres. Van egy szürkés alap, pár könyv, két alak és a felirat. Ennyi. Ha igényesebb munkát szeretnél, nyugodtan kérj tőlem, szivesen elvállalom :)

Design:

Egyszerű, és elhanyagolt. Ezzel most nem azt mondom, hogy ronda, csak hogy össze van csapva és kész. A szélességeket átállítanám, hogy ne legyen akkora külömbségek, és a fejléc alatti szöveget is modulsávba kéne tenni. A háttér az nyugodtan maradhat, ha Neked az tetszik, az én blogjaimon is egy ideig ez volt az alap.


Modulok: 

Mint már előbb is említettem, a fejléc alatti szöveget a modulsávba kéne tenni "Figyelem!", vagy "Figyelmeztetés", esetleg "Információk" címmel. Amit hiányolok, az a chat és a tartalom. Ha valaki betér a blogodra, fogalma sincs, hogy milyen történetbe kezd bele. Kellene írnod egy rövid kis összefoglalót, ami egyszerűen nem engedi az olvasónak megnyomni a piros X - et.
Ezeken kívül még a sorrenden is változtatnék. (Ha a legelső mindjárt a "Feliratkozás" gomb, az ember azt hiszi, hogy csak a feliratkozók, a hírnév miatt írod a blogot, legalábbis nekem ez jut eszembe - kinek nem inge, ne vegye magára!!!)
Íme a sorrend, ami szerintem jó lenne: 
Információk (ha mgecsinálod)
Történet (ha megcsinálod)
"The twins"
Blogarchívum (ehelyett inkább ajánlanám az "Oldalak" modult, így sokkal jobban ki lehet igazodni, és a szereplőket is be tudod oda tenni)
Chat
Feliratkozók
Oldalmegjelenítések


Történet:

+1 egy feliratkozó! :D
Nagyon tetszik, eleinte azt hittem, hogy a Styles ikrek című blogra fog hasonlítani, de kellemesen csalódtam. A történeted egyedi, és nekem nagyon tetszik. Nem sieted el a történteket, a fogalmazásodban is csak néhol vannak hibák, amik viszont nem szúrnak szemet. Nagyon kíváncsian várom a következő részt, kérlek, siess vele :)


Helyesírás:

Hibákat csak néhol találtam, ami a mai blogger világban elég ritka (sajnos). 

Gratulálok a történetedhez, és remélem, átgondolod a design átalakítasos ajánlatomat :) Ha úgy gondolod, szükség lenne rá, írj egy mailt: zuziika7@gmail.com
SIESS A RÉSSZEEEEEEEEEEEL! :DDDDDD


1 megjegyzés: