2014. augusztus 9., szombat

Blog kritika - Dream or reality?

Dream, or reality?

A blog linkjéhez kattintsatok IDE

Design:

Nekem a színek meg kell mondanom őszintén nem tetszenek de ízlések és pofonok bár én ehhez a történethez valami zöld vagy sárga háttér és fejléc színt választottam volna. A fejléccel viszont ennél már több bajom volt. Miért szerepel rajta 3 ugyan olyan hold egymás mellett és egy tigris. Egyáltalán nem illik a történetbe. Nagyon tetszett, hogy oldalt voltak ilyen képek amiket át lehet fordítani és hogy pl. a látogatók számát úgy írtad ki hogy csillámporok ez is elég figyelem felkeltő és nekem személy szerint nagyon tetszett.

Történet:

Érdekes volt, bár én nem nagyon olvasok fantasy történeteket de ez speciel megfogott. A naplós rész egyedi volt. Egyetlen problémám volt vele, hogy nem részletezed a gondolatait a főszereplőnek se a kinézetét stb. Mondhatnám, hogy rövidek a részek, de szerintem felesleges, hiszen ha az előző tanácsom megfogadod és jobban részletezed a dolgokat máris terjedelmesebb lesz a történeted.

Összesítés: 

Design: 10/6
Történet: 10/9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése